Świat w tekturce wycinany ...

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Gratulacje z Głębi Serca



Gratulacje z głębi serca potraktowałam bardzo dosłownie
piękny napis GRATULACJE umieściłam w półcentymetrowym zagłębieniu
powstałym dzięki przyklejeniu na bazie kartki
czegoś w rodzaju pudełeczka z okienkiem.


Zastosowałam prześliczny "koronkowy" papier,
który nadaje klimat vintage kartce,
dodałam też kwiatki własnej roboty ze zwykłej gazy opatrunkowej,
które przyozdobiłam piórkami i wstążkami


Głównym elementem kartki prócz napisu jest przecudna ramka.

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

Wykaz materiałów użytych do zrobienia kartki :

 
  
 


3 komentarze:

  1. Piękna kartka, a kwiatki z gazy zachwyciły mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka! ;P no dobra, bez żartów - jest rewelacyjnie piękna! ale nie ma się co dziwić, mnie się wszystkie Twoje prace baaaaardzo podobają :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)