Świat w tekturce wycinany ...

sobota, 31 maja 2014

Chodźmy na rower


Gdzieś wyczytałam,że  najpiękniejsza zieleń  jest  w  maju..Od pewnego  czasu  obserwuję,że to
prawda.
A  cóż  wspanialszego,  niż  piękna  przyroda  może  wyciągnąć  nas  z domu?
Mnie?  Rower.
Przedstawiam  wam  dziś  rower  miejski-tekturkę  z najnowszej  kolekcji  Anemone : )


Pożeniłam  kilka  kolekcji papierów-  nasze  rodzime  UHK,których  sporo można  znaleźć  na  półkach  Scrapka, z nowym  Riddersholm Designe i z kawałka  pięknego  arkusza  Pion wcięłam  taga z ptaszkiem



W  nawiązaniu  do  majowych  kolorów- listki,które  wycięłam  z arkusza  bladej  zieleni  podkolorowałam  tuszami wodnymi : żółtym  i ciemniejszym zielonym- mam  nadzieję,że  wyszły  mi  dość  soczyste?



 Skoro  to  rower  miejski , to  postanowiłam  dodać  mu szyku i dodałam  dwa zielone  błyszczące  kamyczki- w  moim ,dużym  nie jest  to  możliwe ; P



O  widzę,że  błyszczą  w słonku.

Poniżej lista  produktów,z których powstała  karteczka.
Miłego  dnia  : )








3 komentarze:

  1. Śliczna, bardzo romantyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. rower jest wielce ok, zachwycająca kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Ciężko mi zatrzymać oko w jednym miejscu bo tyle się na niej dzieje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)