Świat w tekturce wycinany ...

wtorek, 25 czerwca 2013

Podziękowanie

Witajcie,
dziś mam Wam do pokazania podziękowanie dla Pań Przedszkolanek 
od mojego młodszego synka Michałka.

Kartkę zrobiłam oczywiście ja, nie on :)
ale Michaś wybrał główną ozdobę, czyli ptaszka na gałązce
nazywając go "ćwirkiem elemelkiem" :)



mam nadzieję, że się Paniom przedszkolankom taki "ćwirek" spodoba :)


owalna ramka jest z tego zestawu, choć tu jej nie widać,
w rzeczywistości zestaw ten składa się z 3 elementów: 
ozdobnej ramki, owalnej ramki jak na kartce i etykietki najmniejszej:

Pozdrawiam, Magda.

4 komentarze:

  1. Jest tak śliczna,że aż do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Przedszkolanka oszaleje z zachwytu!a Michałek "zarobił" dodatkowe punkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna i bardzo inspirujaca :) Pozdrawiam xoxo - Artisant-

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)