Świat w tekturce wycinany ...

czwartek, 27 czerwca 2013

Komplet dziękczynny .

Witajcie,

We wtorek Magda pokazała Wam swoją słodką,pastelową
 wersję podziękowania dla Pani nauczycielki.
Teraz moja kolej.Wersja ciut bardziej elegancka ale dalej w żywych i przyciągających wzrok barwach.
Pierwszy raz spróbowałam baz z Galanterii Papieru i jestem zachwycona.
Papier z kolekcji "Lyric" Primy ma cudowny wzór-nieprawdaż?






Wykorzystałam tu elegancki border z kolekcji Fuksja,pięknie współgra z moylkiem z masy Art Clay :)


Przede mną jeszcze jedne podziękowania,ale o tym w poniedziałek.

A ja przypominam,że na blogu Scrapek.pl trwa Candy 500,w którym możecie wygrać MEGA pakę Anemone:))

Zapraszamy !!

4 komentarze:

  1. śliczne :) i te tekturki są naprawdę wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu u Ciebie-klimatycznie i romantycznie.Piękna kartka.Pozdrawiam i zostaję.Miłego i słonecznego popołudnia życzę.Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)