Świat w tekturce wycinany ...

czwartek, 28 sierpnia 2014

W starym kinie było romantycznie

Dobry  wieczór! Dzisiaj później przedstawiam swoją  inspirację  ustępując  miejsca  naszemu  bardzo  utalentowanemu  gościowi- Dagmarze, która gości dziś na  naszym  siostrzanym blogu  Scrapek


Przedstawiam  karteczkę  z obrazeczkiem  Crafty Individuals.Dla  mnie  jest  bardzo  retro , a  jak  retro-  to  stare  kino i klisza...I  pożółkłe  pismo : )



Z  pracą  komponowała  mi  się  wrotycz- wygląda  jak  wyjęta  ze  starego  zielnika.
Od  razu  przypomniały  mi  się  czasy licealne,  gdzie  jako  uczennica  klasy  biologiczno  chemicznej musiałam  (  i  uwielbiałam!)takie zielniki  robić ; )


Uboga  kompozycja  kwiatowa musi  wystarczyć,żeby  nie  przyćmić   urodziwych  maczków.




Do  tego  Anemonkowe  Dziękuję- solidnie  wytuszowane najciemniejszym z  brązów Distress-Vintage  photo.Pozostałe brzegi  stron  wytuszowałam  dwoma  odcieniami  brązów.



Życze  miłego  wieczoru a  dla  chętnych  podaję  listę  produktów  obecnych  w naszym  sklepiku : )




                                                              

                                                                                        


   

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)