Świat w tekturce wycinany ...

piątek, 25 stycznia 2013

Anemone - nowa marka tekturek i CANDY !!!

Witajcie,

Dziś dla nas - zespołu Scrapek.pl wielki dzień!

Od dłuższego czasu pracowałyśmy nad nową marką. Kosztowało nas to wiele czasu, długich rozmów, dopracowywania szczegółów, siedzenia przy komputerze do późnych nocnych godzin, wiele stresu, nerwów, ale też wiele radości, podekscytowania i czystej przyjemności tworzenia :) I dziś przeszedł dzień, gdy wszystko jest już gotowe i nareszcie możemy podzielić się z Wami naszą wielką radością!

Poznajcie ANEMONE - markę polskich wycinanek z tektury (beermaty) !!!



Oddaję głos Halince - właścicielce sklepu Scrapek.pl

"To mój niespokojny duch, to moja ciekawość robienia ciągle nowych rzeczy i podejmowania nowych wyzwań jest temu winna, że pewnego dnia podjęłam decyzję, aby spróbować swoich sił w produkcji wycinanek tekturowych. Jak pomyślałam - tak zrobiłam, choć muszę przyznać, że miałam chwile zwątpienia, bo przecież zawsze początki są trudne. W końcu udało się i własnie jesteście świadkami powstania nowej marki.
Oczywiście nie dałabym rady sama. Jak zwykle dobrym i fachowym duchem okazała się Magda i to dzięki jej wiedzy i doświadczeniu w końcu udało się zadebiutować. Basia nie zostawiła nas w potrzebie i zadeklarowała chęć współtworzenia bloga poświęconego kreowaniu naszego tekturowego świata. Zapraszam Was do recenzowania naszych produktów, do sygnalizowania nam Waszych potrzeb i podsuwania nam pomysłów tak, aby nasze produkty spełniały Wasze oczekiwania".


A teraz czas na same przyjemności :) Poznajcie nasze trzy debiutanckie kolekcje tekturek:


    
  



 
  


  
   

  

I co myślicie ??? Mamy nadzieję, że nasze tekturki spodobają się Wam...
A to jeszcze nie koniec! Już wkrótce nowe kolekcje, nowe wzory ramek, ozdób z tekturki i nowe napisy! Czekamy na Wasze sugestie! Piszcie do nas, czekamy niecierpliwie na Wasze opinie :)

Do końca lutego do zakupu dowolnych tekturek każdy otrzyma prezent niespodziankę gratis! Oczywiście niespodziankę tekturową :) 

***

Na koniec przyszła pora na najlepsze :)))

Ogłaszamy wielkie CANDY ANEMONE !!!

Zasady są proste, aby wziąć udział w zabawie należy:

- należeć do Obserwatorów naszego bloga Anemone
- wyrazić chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem,
- na swoim blogu należy zamieścić poniższy banerek,
- oraz aktywny link do tego posta :)




CANDY potrwa do 10 lutego,
następnie wylosujemy 3 osoby, do których powędrują nasze wycinanki!
Każdy ze zwycięzców sam wybierze, który zestaw chce otrzymać :)


Zapraszamy do wspólnej zabawy,
a już jutro zapraszamy na pierwsze inspiracje naszej Gościnnej Projektantki ...
a kto to będzie? 
Niespodzianka!
Koniecznie zaglądnijcie tu jutro :)

Zespół Scrapek.pl 

149 komentarzy:

  1. No to jako pierwsza staje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wycinanki!
    gratuluje pomysłu i jego realizacji.
    Ustawiam się w kolejce jako pierwsza - może szczęście będzie mi sprzyjało (ponoć pierwszym nie trafiają się nagrody - zobaczymy)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, kilka wycinanek wpadło mi w oko :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o sugestie to mam jedną. Fajne byłyby tekturki z jajkiem w wersji ażurowej i pełnej, aby włożyć między nie papier i ozdobić. Wysokość kartki świątecznej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne wycinanki..któż by nie chciał sie nimi zaopiekowac:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, jak ciekawie się ten rok rozpoczyna;-)
    Dobrze wiedzieć, że takie ciekawe wycinanki będą "tuż za rogiem";-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A może to mi się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  9. oj widać, że włożyłyście w to duuużo pracy i serca! oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce i dziękuję za możliwość wzięcia udziału w candy z takimi fajnymi nagrodami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudno odmówić sobie wzięcia udziału w candy z tak wspaniałymi nagrodami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z ogromną chęcią ustawiam się w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Wspaniałe, delikatne wycinanki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam nowości :) Ustawiam się w kolejce i życzę pomyślnego rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wiedziałam że coś kombinujecie ... Madzia tak tajemniczo odpowiadała na pytania o tekturki :D banerek wisi, obserwatorem jestem więc pozostaje niecierpliwe czekanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :) ciężko było się nie wygadać przed czasem :)

      Usuń
  17. Ale super wieści. Oczywiście, że się zapisuję i ustawiam w tej kolejce, która będzie zapewne długa ze ho ho. Brawo pani Halinko za odwagę i Wam dziewczyny, za to, że tworzycie tak zgrany DT. Wszystkie wyszły wręcz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja staję też w kolejce po te cuda

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdeczne gratulacje i wszystkiego dobrego na nowej tekturowej drodze :) Tekturki są świetne! Ja osobiście prosiłabym napisy z życzeniami :) i szybciutko staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, tekturek nigdy za wiele. Zwłaszcza nowych, ciekawych wzorów :)
    Życzę powodzenia i wielu pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne wycinanki, nie dziwię się,żę kolejka już taka duża i ja chętnie staję do kolejki:) pozdrawiam
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super, wycinanek nigdy za wiele:) bardzo chętnie zaopiekuję się którymś kompletem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również się zapisuję :)
    Serdecznie gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo się cieszę, że są nowe tekturki :) Konkurencji nigdy za mało. Już widzę, ze od pomysłów aż kipi. Staję grzecznie w ogonku - może się uda ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wielką przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Również ustawiam się w kolejce.Gratuluję!Wycinanki są super!

    OdpowiedzUsuń
  27. oczywiście że WYRAŻAM CHĘĆ WYGRANEJ W CANDY :) jakie fajoskie te tekturki !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję!!! I życzę powodzenia i samych sukcesów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczności, warto było się pomeczyc, efekt super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Z ogromną przyjemnością wezmę udział w Candy
    Banerek na pasku bocznym http://17blondynka.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się że udało się wam stworzyć takie śliczne tekturki. Gratulacje i powodzenia w innych planowanych przedsięwzięciach.
    Stoję grzecznie w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne tekturki,i te napisy ach
    Musowo stanąć w kolejce,byłoby grzechem ominąć takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  33. cudności! staję w kolejce, a może szczęście się do mnie uśmiechnie? :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję pięknych tekturkowych kolekcji, są piękne:) Oczywiście z radością dołączam do grona wielbicieli i chętnych na małe co nieco:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczności, obok których nie można przejść obojętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne, ustawiam się w kolejce :) Wszystkie warunki spełnione, Pozdrawiam i gratuluję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne wycinanki :o)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce po nie licząc po cichutku, że szczęście uśmiechnie się do mnie ;o)
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ wspaniałości :) ustawiam się !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczna kolekcja!!! Gratuluję dziewczyny.
    Oczywiście ustawiam się w ogonku.

    Pozdrawiam
    http://ivonno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja się zgłaszam z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! Świetne tekturki :)
    Ustawiam się w ogonku z przyjemnością.
    Banerek u mnie w prawym pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  42. Staję oczywiście w kolejce :) Gratuluję stworzenia wspaniałych tekturek! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. .... brawa dla projektantek piekne te tekturki, juz mam na nie smaka
    http://kartkomaniaczki.blogspot.com/ banerek jest po prawej stronie

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się w kolejce i ja:) takie tekturki to jest coś:) Banerek wisi http://projektujetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Boskie! chcę!:)Ustawiam się w kolejce. Banerek w prawym boczym pasku.

    http://anapretties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję! i również ustawię się w kolejce :)
    http://lubiesmakmelisy.blogspot.com/2013/01/jeszcze-o-babci-i-dziadku-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  47. O!!! Bomba!!! Z niecierpliwością czekam na losowanie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ooooo ja te z się ustawiam! Z ogromną przyjemnością!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wielkie GRATULASKI - tekturki cudowne i czekam niecierpliwie na kolejne odsłony.
    Zdecydowanym krokiem staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje! świetne zestawy :) Banerek w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniałe tekturki, na pewno będą obecne na wielu pracach scraperek. Świetny pomysł, myślę, że będą się sprzedawać jak ciepłe bułeczki. Tego wam życzę.
    A ja z chęcią zapisuję się do na pewno długiej listy chętnych na te słodkości.

    Powodzenia
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Są fantastyczne! Już o nich marzę więc ustawiam się do kolejki:)Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne tekturki, podobają mi się :) Chętnie przygarnę kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się w kolejce, bo tekturki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję kolekcji i z chęcią ustawię się po nie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. piękne tekturki...staję w kolejce po nie...

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękne tekturki !!! Będę o nich marzyć, może moje marzenie się spełni....

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne wycinanki rozdajecie, więc ustawiam się po nie w kolejce.
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo mi się podoba Wasze nowe dziecko :) Staję więc do kolejki
    http://mojekarteczkowanie.blogspot.com/2013/01/nowa-marka-tekturkowa.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Serdeczne gratulacje z okazjii narodzin tak fantastycznego dziecka. Zapisuję się w kolejkę i z niecierpliwością czekam na nowe.

    OdpowiedzUsuń
  61. staje w długiej kolejce po tak cudne wycinanki.
    Piekne wycinanki napewno zakupie w najbiższym czasie.
    http://luzik-luzikowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów i zadowolenia z pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostałam 77 obserwatorem a to dla mnie szczęsliwe liczby

      Usuń
  62. staję w kolejce ;)
    śliczne tekturki :)
    pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudności, czekam cierpliwie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluje pomysłu i oczywiście mam nadzieję, że będę tą szczęśliwą osobą która wylosuje tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wycinanki przepiękne, gratuluję pomysłów! :)) Staję oczywiście w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne wycinanki, zwłaszcza wpadło mi w oko kilka rameczek. Z chęcią więc wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Same wspaniałości do wygrania, więc staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Są niesamowite ... gratuluje i życzę powodzenia ...
    Banerek w pasku już jest a ja cichutko stanę w kolejce ...

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję pomysłu, wycinanki są prześliczne.
    Info w pasku bocznym.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Przepiękne rzeczy stworzyłyście... Dlatego bez namysłu zapisuję się w kolejkę po te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  71. piękne wycinanki! może będę miała okazję zapoznać się z nimi osobiście dzięki tej zabawie ? :-)))

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. i ja sie zapisuje, wycinanki sa przesliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Chętnie wyciągam chciwie łapki po te piękności!
    Bardzo się cieszę, że nadal się tak polski rynek scrapbookingu rozwija.
    Trzymajcie tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne projekty, bardzo mnie cieszy pojawienie się nowego gracza na naszym polskim podwórku! Powodzenia! Oczywiście również chętnie przygarnę wycinanki z mojego ulubionego sklepu :D
    http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. I jeszcze ja na dokładkę, wspaniałe produkty!!! Chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Oj, mam wielką ochotę na te śliczne tekturki :) - http://anek73.blox.pl/2013/01/Rozdanie-na-blogu-anemone-scrapek.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Dołączam do kolejki
    http://tiberianeyes.blogspot.com/2013/01/anemone-nowa-marka-tekturek-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja też, ja też, ja teeż chcęęę :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję nowej marki. Ramki są śliczne, chętnie którąś przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Wycinanki są przepiękne:) Oj dłuuuuga będzie ta kolejka:)

    OdpowiedzUsuń
  81. długa kolejka, ale nic dziwnego ! takie piękne drobiazgi :) zapisuję się też, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  82. tekturki cuuuuuuuudne! wielkie gratulacje!
    no to pozostaje mi liczyć na łut szczęścia :)
    http://scrapoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Tekturki śliczne, gratuluję! :))
    No i chętnie bym przygarnęła... :))

    OdpowiedzUsuń
  84. No to ja też chcę te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  85. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    po cudne tekturki :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudne tekturki, jest w czym wybierać.
    Oczywiście ustawiam się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  87. I ja grzecznie stanę w tej długasnej kolejce, ale jest o co walczyć. Nowości naprawdę udane!

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapisuję sie w kolejce! Rewelacyjna inicjatywa!Życzę wielu sukcesów nowej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam rameczki, więc dołączam do kolejeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja też bym bardzo chciała,więc grzecznie staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  91. Rameczki są cudne! Bardzo fajnie! Gratuluję odwagi i życzę samych sukcesów! Ustawiam się w kolejce, ale pewnie i tak skorzystam ze sklepu:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam,

    Oj przydałyby się takie piękne ramki do stworzenia pięknych rzeczy. Ustawiam się w kolejce po te cudne rzeczy.
    http://hania-papercraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Tekturki niesamowite, więc nie mogę przepuścić okazji do ich zdobycia ;)
    zapisuję się z wielką chęcią :))
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Wycinanki są cudne, z wielką ochotą biorę udział w tym candy:
    http://moniaz125.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  95. Piękne wycinanki! Z chęcią staną w kolejce!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Wycinanki są cudne! Gratuluję pomysłu i z niecierpliwością czekam na kolejne odsłony...
    no i oczywiście ustawiam się w tej długaśnej kolejce (info w lewym pasku bocznym)

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękne wycinanki, gratulacje!!! Również staję do kolejki, info na bocznym pasku http://arteglazejowka.blogspot.com/ Pozdrawiam i czekam na kolejne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetne wycinanki :) grzecznie ustawiam sie w kolejce :)
    banerek na bocznym pasku, obserwuję jako nitus.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  99. sliczne sa te tekturki :D gratuluje :)
    i sie ustawiam w tym ogonie chetnych..:D
    obserwuje, a banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawaim i wiele sukcesow zycze :D

    OdpowiedzUsuń
  100. Chętnie ustawiam się w kolejce, wycinanki są prześliczne:) Gratuluję pomysłu i jego realizacji. Obserwuję, info na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  101. To ja sobie grzecznie stanę w kolejce... bo już mam z kilkanaście pomysłów na wykorzystanie tych tekturek ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Chętnie się przyłącze do zabawy.
    Warunki zabawy spełnione.
    Trzymam za siebie kciuki, gdyż tekturki są świetne, a nigdy takich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  103. Śliczne te tekturki! Chętnie bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  104. Jaka d ługa ta kolejka. Super wycinanki. Zgłaszam sie po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Piękne tekturki! Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  106. Już od jakiegoś czasu obserwuję, więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Zapraszam: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    Możesz tam zareklamować swoje CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Wow, ale tłumy! Nie można się dziwić... A w razie wygranej na co się tu zdecydować??? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  109. cudne tekturki, gratuluję pomysłu na medal! zgłaszam się oczywiście, obserwuje, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. coś mi zginął mój komentarz.... ;( a mi się te tekturki tak bardzo podobają, no cóż, próbuję jeszcze raz: zgłaszam się oczywiście, obserwuję, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Z przyjemnością się zapisuję, coraz ładniejsze tekturki, ech kusicie, kusicie;) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Biorę udział!
    Informacja o candy wklejona na blog: http://checkouterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja także się zgłaszam :)
    Informacja o candy na http://made-by-karolaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  114. chyba blogger bardzo mnie nie lubi, bo stale usuwa moje komentarze :( a te tekturki są takie śliczne, no i chce o nie zawalczyć! dziś próbuję jeszcze raz, mam nadzieję, że wreszcie go nie skasuje, więc zapisuję się, obserwuję, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy" i pozdrawiam cieplutko!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. zgłaszam się! banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy".

    OdpowiedzUsuń
  116. Zgłaszam się do zabawy :) Mam nadzieję, że blog będzie się rozwijał :)

    OdpowiedzUsuń
  117. staję w tej długiej kolejce po szczęście...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Kolejka dłuuuuga~!Jednak warto! Projekty są zachwycające

    http://takaya-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Strasznie długa ta kolejka, ale jednak się skuszę i stanę.
    Bannerek na blogu: moniquepromise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. I ja też się dopisuję :)
    Pięknie tutaj macie, pozdrowienia dla ekipy!

    OdpowiedzUsuń
  121. Super nowości :)
    Pozdrawiam i w kolejce się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Oczywiście że się zgłaszam. www.rekomastorzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Piekne sa :)
    http://mimowolnezauroczenia.blogspot.com/2013/02/anemone.html
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  124. Ależ dłuuuuuuuga kolejka :)
    Ustawiam się grzecznie i pozdrawiam :)
    Piękne tekturki!

    OdpowiedzUsuń
  125. Piękna kolekcja, zgłaszam się do zabawy.
    www.cyga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Też się dołączam do kolejki. Banerek wisi w Zabawach po prawej.

    OdpowiedzUsuń
  127. To ja już nie wiem czy tu się wpisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  128. ja również ustawiam się w kolejce:)
    minajuveler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. zapisuję się a, jak? proszę wylosujcie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  130. Juz dodaję Was do obserwowanych. Piękne te tekturowe słoweczka. Licze na pomyslne losowanie

    OdpowiedzUsuń
  131. wycinanki piękne, więc też ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  132. Z miłą chęcią się zapisuję:) UFf jeszcze zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  133. Niemal w ostatniej minucie ale udaje mi sie jeszcze zapisać http://olenkaja.blox.pl/2013/02/Candy-tu-candy-tam.html

    OdpowiedzUsuń
  134. I absolutelу lovе уouг
    blog аnԁ find many of your pοѕt's to be just what I'm lоoking for.
    Doeѕ οne оffeг guest writers tο
    ωritе content availаble fοr yοu?

    Ι ωοulԁn't mind producing a post or elaborating on a number of the subjects you write in relation to here. Again, awesome weblog!

    Also visit my homepage :: hcg diet food list

    OdpowiedzUsuń
  135. Hey this is kinda оf off topic but I waѕ wаnting
    tо know іf blоgs use WYSIWYG еԁіtorѕ or if you have to
    manually сode with HTΜL. I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    My web blog - http://www.clenbuterol.cc/index.php?main_page=products_all

    OdpowiedzUsuń
  136. Hey this iѕ kinda of off tοpic but
    I ωas wanting tο know if blogs use WYSIWYG editors or if yοu hаve to mаnually code with HТML.
    I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Feel free to visit my web blog :: http://www.clenbuterol.cc/index.php?main_page=products_all
    My web site :: prohormone

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)