Świat w tekturce wycinany ...

niedziela, 13 kwietnia 2014

Notes dla dziewczynki



Witam  serdecznie  w niedzielny  poranek.Przygotowałam dzisiaj  notes.
Notes na  zapiski  z  dzieciństwa.
Śliczny  obrazek z  kolekcji Pion-  trochę za duży  by  umieścić   go na  karce
a zbyt  ładny,żeby nie  został  wykorzystany: )


Notes  obłożyłam  papierem do  decoupage- tak  jak  pokazywała  to  kiedyś  Arte Banale.
Na  dokładkę  papiery  Pion,a  ciepły  brąz  z  kolekcji  Mała  Czarna-  dostępnej  jeszcze  na  półkach


Postanowiłam  wykorzystać  śliczną  tekturkę-  dziecinne  krzesełko,które -  podobnie  jak  i  borderek  w  górze  wycieniowałam tuszem - vintage  photo


Różowy papier ozdobiłam  stemplem,  tu  i ówdzie  nanosząc oliwkowe  perełki  w  płynie



Tył  nawiązuje  do  przodu-  i  stempelek  w  całej  okazałości- tym  razem  bez  płynnych  perełek : )


Listki  i  róże są  z  materiału- zależało  mi  na  tym  by były niezniszczalne..No ,prawie....


Brązowy  papier  w dolnej części poskładałam  w  pliski..
Miłej  niedzieli  życzę : )



W  sklepie  między  innymi  znajdziecie :






3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)