Świat w tekturce wycinany ...

sobota, 22 marca 2014

Witamy Enczę


Kolejną projektantką, która dołączyła do naszego zespołu jest Encza


Mam na imię Ania, choć pewnie większość z Was znam mnie jako Encza z bloga Handmade by Encza.
Scrapbooking odkryłam kilka lat temu i od pierwszej chwili 
wiedziałam że zostanie ze mną na długo :) 
Scrapuję bo lubię, bo to odskocznia od dnia codziennego,
bo daje mi to niesamowitą frajdę i możliwość poznawania ludzi pozytywnie zakręconych :)
Uwielbiam prace wykonywane w technice przestrzennej.
Ostatnimi czasy najwięcej z moich prac to kartki okolicznościowe ale odwiedzając mojego bloga
znajdzie tak również inne moje prace takie jak ramki czy albumy okolicznościowe.

Dziś chciałabym Wam pokazać mój pomysł na kartki Wielkanocne.
Prace powstały na bazie kolekcji Graphic45 Botanical Tea oraz Secret Garden,
prace ozdabiają również tekturki Anemne z najnowszej kolekcji:








Produkty wykorzystane w pracach:

       
    
    
    
    


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)