Świat w tekturce wycinany ...

czwartek, 26 września 2013

Torcik na urodziny

Niedawno moja córka uczestniczyła w urodzinach swojej przyjaciółki.
Na te okazję zrobiłam dla małej solenizantki tagową karteczkę.
Długo głowiłam się nad kolorystyką i motywem karteczki,w końcu trafić w gust prawie nastolatki nie jest łatwo.
Mój wybór padł na tekturowy torcik i słodkie kolory-bo któż z nas nie lubi słodyczy ? ;)




Tekturowy torcik pokolorowałam promarkerami i ozdobiłam 
perełkami w płynie.
Teraz wygląda jakby był z marcepanu :) 

Użyłam tekturki Anemone ,której chwilowo nie ma  w ofercie...
ale są inne rewelacyjne torciki,zobaczcie !!

Tort  Tort z cyferką "1"  Tort z cyferką "2" 
Tort z cyferką "3" Tort z cyferką "4" Tort z cyferką "5" Tort z cyferką "6" 

I przypomnienie;

Kto jeszcze nie zrobił pracy konkursowej na zlot Crafshow?
Jeszcze macie troszkę czasu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)