Świat w tekturce wycinany ...

środa, 18 września 2013

Retro album ślubny z różami Prima

Witajcie,
Retro, hmmm... lubię bardzo retro klimaty :) Papiery które są postarzane, lekko wypłowiałe, wzory starych koronek, ozdobnych ornamentów, pięknych romantycznych róż... ech retro to jest co lubię najbardziej :) Wiele przyjemności sprawiło mi więc przygotowanie tego albumu ślubnego, który właśnie miała być w stylu retro, jasny, pastelowy i koniecznie z motywem róż :) Sięgnęłam po przepiękne papiery Prima Tea-Thyme (niestety już niedostępny jest cały zestaw w Scrapku), które przeleżały u mnie równo rok! Były tak niezwykłe same w sobie, że szkoda było mi je ciąć na zwykłe kartki... Zerkałam na nie wielokrotnie, ale nigdy nie pasowały do wykonywanego aktualnie zamówienia... Ale w końcu doczekały się i mają swoje 5min :)  Dopełnieniem papierów są oczywiście tekturki Anemone :)









Wykorzystane tekturki Anemone:

Napis 'Album Ślubny" Napis 'Młoda Para" VINE "Napisy CEREMONIA" 
Amore Mio "Ogrody miłości" Amore Mio "Rycerze miłości" 
WITRAŻE "Szyld-ramka" WITRAŻE "Siena" "Love Rose" Napisy "Love Rose" Ramki Love Love

Pozdrawiam Was ciepło, Magda.

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)