Świat w tekturce wycinany ...

sobota, 13 lipca 2013

Ekipa Anemone się powiększa !!!

Moi Drodzy !

Dziś post wyjątkowy :)
Chcemy bowiem powitać w naszym Anemonkowym składzie nową osobę.

Panie i Panowie,oto nowa projektantka



Aneta - Twiglet :)


Jest nam niezmiernie miło,że nasz zespół powiększył się o tak zdolną osobę.
Przeczytajcie,co Aneta nam o sobie napisała i poznajcie ją bliżej:

"Mam na imię Aneta - w sieci funkcjonuję jako Twiglet.
Od kiedy pamiętam, zawsze najwięcej radości przynosiło mi „dłubanie”,
czyli rysowanie, malowanie, lepienie z plasteliny i modeliny, szycie, fotografowanie.
Miałam to szczęście, że udało mi się kontynuować swe pasje w życiu zawodowym,
które teraz z kolei pomaga mi w mym największym hobby - scrapbookingu.
Moja przygoda w kartkami zaczęła się na urlopie macierzyńskim,
moja pięcioletnia już córka bardzo mnie wspiera i również tworzy :)
Dzięki niej odkryłam na nowo kredki i farby akwarelowe.
Chciałabym czasem zaszaleć z innymi mediami,
ale po pięciu latach mogę stwierdzić, że chyba najlepiej czuję się robiąc kartki 
w stylu Clean and Simple.

Korzystając z okazji chciałam podziękować dwóm cudownym osobom: Sylwii_eR,
która zmotywowała mnie do założenia bloga i wspiera dobrym słowem i pozytywną energią
oraz najważniejsze: Halinie - Adzie za szansę i możliwość projektowania dla Was.
Życzę Wam udanego tworzenia z tekturkami Anemone!"

*************************

O tym,że Aneta jest niezywkle utalentowaną osobą,
będziecie mogli się przekonać już niedługo.
Bądźcie więc czujni...mamy dla Was nielada niespodziankę !! :)

********************
 Pozdrawiamy 
ekipa Scrapek i Anemone

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)