Świat w tekturce wycinany ...

poniedziałek, 16 marca 2015

Moje miasto

Czy ktoś powiedział, że tekturki Anemone można wykorzystać tylko na kartkach?
Oczywiście, że nie. 
Uwielbiam małe formy ATC i tym razem rozłożone na czynniki pierwsze domki 3D  potuszowałam i przykleiłam na ten mały kawałek papieru. 
Jednocześnie zapraszam  do mojego kochanego rodzinnego Wrocławia, gdzie na Rynku można zobaczyć takie piękne różnorodne kamieniczki i przejść szlakiem  wrocławskich  krasnali.



                                                        
                                                           Użyłam produktów ze sklepu:

 


Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tworzenia
Dobrosława

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)