Świat w tekturce wycinany ...

poniedziałek, 8 grudnia 2014

HO, HO, HO

Dziś spojrzałam w kalendarz! nie żebym nie robiła tego codziennie
ale dziś doszłam do wniosku, że czasu do Świąt niewiele a roboty przede mną że ho,ho ...
Jakoś dotychczas wydawało mi się że Święta to jeszcze taki odległy temat,
a tu okazuje się, że do Wigilii zostało 16 dni ...

Jak tam Wasze przygotowania do Świat?



Dla rozładowania przedświątecznego stresu 
zrobiłam żartobliwą kartkę z napisem HO, HO, HO
żeby to ho, ho nie tylko z ciężką pracą się kojarzyło :)



Do zrobienia kartki wykorzystałam 
piękne NOWOŚCI, czyli śnieżynki




w ofercie znajdziecie też inne równie piękne śnieżynki



pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)