Świat w tekturce wycinany ...

czwartek, 6 listopada 2014

Z myślą o świętach

Witam  serdecznie  w swoim czwartkowym  poście : )
Jesień  przygotowała  nam  wspaniałą  niespodziankę,  a  tu  sezon  kartkowo  świąteczny  wre....
Pozwolicie,że mimo słonka  za  oknem i  pięknych  żółci  i  pomarańczy  przedstawię  swoją karteczkę.










Nadal  zachwycam  się  bombeczkami  Anemone  i  tym  razem w roli  głównej kościółek  zamknięty w  bombce,  do  którego jak  nic zmierzają podróżujący  saniami   : )



A  tak  przedstawia  się tekturka  w  zbliżeniu, u  góry  przyzdobiona  elementami z wykrojników i  kwiatuszkiem  hortensji,  który  być może  pojawi  się  na  Scrapkowych półkach ....


Baza  karteczki  pochodzi  z  kolekcji  Ridersholmdesign,  która  mnie  urzekła  piękną  kolorystyką-melanżem bieli, błękitu i delikatnych  brązów- wszystkim  miłośnikom  takich  barw-  polecam : )


 Dodam  tylko,że stempelek pokryłam  bezbarwnym  pudrem  do  embossingu..



Życzę  wszystkim  miłego  dnia, a poniżej  zamieszczam   linki do artykułów  ze  sklepiku,  jakich  użyłam  majstrując  tę  karteczkę  : )




                                        



1 komentarz:

  1. Też już zaczęłam produkcję karteczek świątecznych i również w jednej z nich wykorzystałam tą tekturkę. Fantastycznie się prezentuje i tak niewiele trzeba dodatkowo, aby kartka z tą tekturką wyglądała ładnie :) Fantastyczny papier bazowy, w pierwszej chwili myślałam, że robiony samodzielnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)