Świat w tekturce wycinany ...

niedziela, 7 września 2014

Wspomnienia z Pion-em

Witam  serdecznie  w niedzielny  poranek.
Dzisiaj przygotowałam  karteczkę  z kolekcji Pion,która  aktualnie  znajduje  sie w  ofercie  promocyjnej  Scrapka.
Papiery  Pion  stworzone sa  dla  miłośniczek delikatnych  barw  i pięknych  ilustracji.
Warto  dodać,że  są  dośc  cienkie- dla jednych  to  zaleta,dla  innych  nie : )


Lubię  klimaty  starociowe.Wybrałam  więc  szarości,rozmyte  błękity i żółcie
 z niewielkim  dodatkiem czarnego(  taśma  washi)



Gałązkę  bzu  z kolekcji  Fauna  i  Flora  Anemone  potraktowałam  kredowym  tuszem,a  środki  kwiatuszków obieliłam gesso  naniesionym  za  pomocy  wykałaczki.


Podobnie  postąpiłam  z  brzegami tagów  i  papierem  bazowym.




Zamiast  szarpania  i  tuszowania-równiez pociągnęłam je jw gesso : )





Miłego  dnia  życzę,a  dla  zainteresowanych  podaję  poniżej  listę  materiałów dostępnych  w Scrapku:



                     


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)