Świat w tekturce wycinany ...

niedziela, 24 sierpnia 2014

Chłopięcy album na roczek

Witajcie w niedzielę :)
Dzisiaj moja kolej na inspirację na blogu Anemone.
Z tej okazji chciałam Wam pokazać album jaki przygotowałam na roczek Szymonka :)
Użyłam sporo różnych papierów - Galerii Papieru kolekcji Świeżo malowane i Kapuśniaczek Pastele, UHK pastele i Lemoncraft Maleńkie Cuda.
Wszystko w jaśniutkim błękicie z domieszką zieleni i odrobiną fioletu.
Zresztą sami zerknijcie :)



Moje ulubione dzwoneczki z Anemone jako dodatek do bukieciku kwiatków.


Tematyczna tekturka "Masz już rok" z uroczym balonikiem przyozdobionym błękitnymi perełkami w płynie.




Sporo kolorowej taśmy zostało zużyte :)



Różowe kwiatuszki na taśmie będą pasowałay do sukienki siostrzyczki, która również uczestniczyła w sesji.
 

Żółty słoneczny, zielona trawka i baloniki idealnie wpasowały się w klimat zdjęć ogordowych.


 


Mam nadzieję że wytrwaliście do końca serii zdjęć :)
Pozdrawiam Was cieplutko
Asia

A w sklepie Scrapek.pl znajdziecie:


 

  




http://www.scrapek.pl/pl/p/Roze-15mmAntyczny-niebieski/3174


4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)