Świat w tekturce wycinany ...

wtorek, 29 lipca 2014

Z życzeniami urodzinowymi

Witam  serdecznie  w  kolejny  wakacyjny  ranek.
Mam  dzisiaj  do  pokazania  kartę  urodzinową.


Użyłam  dwóch  tekturek  Anemone,z  czego  śnieguliczkę  zostawiłam  w  naturalnym  kremie,  a  budkę  pokryłam  zielonym,  kredowym  tuszem i  następnie  pobieliłam  gesso.


Wyszłam  z  założenia  ,że  tak  piękny papier  powinien być  zagospodarowany  w  niewielkim  stopniu aby  nie  zasłaniać grafiki z  kwiatami.


Powtórzyłam  motyw  koronki-pojawiający  się  również  na  papierze.



 Elementy  florystyczme  wycięłam ze ,, Świeżo  Malowanej"  zieleni : )


   Stempelek  ,,W  Dniu  Urodzin"  odbiłam tuszem  Archival-  brąz, który  moim  zdaniem  odbija  idealnie
(  i  nadaje  się  również  do  posypywania  proszkami do embossingu-  ot  taka  uwaga  dla  jeszcze  nie  wtajemniczonych :)


Na  półkach  Scrapka  znajdziecie:











Miłego  dnia  życzę : )


3 komentarze:

  1. Cudowna kompozycja,uwydatniłaś całe piękno papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezwykle romantyczna karteczka, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna. Optymistyczna i świeża.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)