Świat w tekturce wycinany ...

niedziela, 29 czerwca 2014

Ptasie trele- na urodziny

Witam  serdecznie  w  ten  wakacyjny poranek.
Przygotowałam dziś  karteczkę,która przeznaczona  jest dla  solenizantki kochającej ptaszki.


Papiery  Graphic  45  jakie  wykorzystałam  w  tej  pracy  są  bardzo uniwersalne.
Maja  piękne , pastelowe  barwy,cudowne  elementy  fauny  i  flory, które  po  wycięciu  mogą  stac się  bohaterami Waszych  prac- jak  u  mnie  ten różowy ptaszek : )
A  że  jest  CO  wycinać pewnie  będę  jeszcze  pokazywać ......



Pokusiłam  się  o  własnoręcznie  robione  kwiatki,które  jak  się  okazuje  nie  były tak  pracochłonne  jak  myślałam....


Tekturek  Anemone  nie  mogło  zabraknąć...Pojawiły  się  aż  dwie : )




Miłego  dnia  życzę a ko chętny, w  sklepiku  znajdzie  jeszcze :











                                                        


               

3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)