Świat w tekturce wycinany ...

niedziela, 16 marca 2014

Święta w sepii

Dzień Dobry!

Dziś chciałybyśmy pokazać pracę naszej kolejnej projektantki - Ewy znanej w sieci jako:

 
Życzę Wam miłej niedzieli i oddaję głos Ewie :)

Święta  w tym roku przypadają stosunkowo późno
ale to już chyba czas  na robienie Świątecznych kartek.


I choć wokół jest już zielono, to ja chciałam zaproponować kolorystykę,
 która wcale a wcale nie kojarzy się ze Świętami Wielkanocnymi.


Kartkę wykonałam jest z TEJ kolekcji papierów
 (przyznaję-zakochałam się w niej, 
gdy będziecie składać zamówienie polecam wziąć więcej niż jeden komplet)
wykorzystałam też wycinanki Anemone


Oto wykorzystane materiały:

  


pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

1 komentarz:

  1. Przepiękna kartka i piękna kolekcja :)
    Bardzo lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)