Świat w tekturce wycinany ...

poniedziałek, 10 marca 2014

Pani Maria

Pani Maria jest moją sąsiadką od 25 lat. Przez te lata nigdy nie miałyśmy nawet najmniejszego nieporozumienia. Ja chodziłam do jej ogródka po świeży lubczyk, ona mogła na mnie liczyć w sprawach  nazwijmy to transportowych. Niedawno przyszła do mnie z prośbą, abym zrobiła jej kartkę z okazji 55 lat pożycia małżeńskiego naszych sąsiadów .No nie mogłam powiedzieć, że nie mam czasu, więc zabrałam się do pracy.






Kopertka na "wiadomo co".


Życzenia ozdobiłam wycinanką z wykrojników Memory Box ( też moje ulubione).



I jeszcze pudełko.


Do wykonania kompletu użyłam papierów Graphic45, którymi jestem nieustająco zachwycona. Papiery są z kolekcji Secret Garden. Tekturki,którymi ozdobiłam kartkę i pudełko są z kolekcji Witraże "Narożniki" , "Szyld" i cyferki z kolekcji Alfabet i cyferki.
Dziękuję za uwagę.

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)