Świat w tekturce wycinany ...

poniedziałek, 23 września 2013

Elegancki prezent na ślub

Witajcie w nowym tygodniu :)

Jak Wam minął weekend? Mam nadzieję, że był udany, mimo pogodny, która nie nastraja niestety optymistycznie... U mnie weekend był bardzo intensywny :) W sobotę świętowaliśmy trzecie urodziny mojego młodszego syna Michałka: dużo się działo, byli goście, prezenty, tort bananowo-czekoladowy (Michaś sam taki sobie wybrał!). To był naprawdę dobry, przyjemnie spędzony czas wśród bliskich mi osób. A w niedzielę byłam na zakupach meblowych do mojej nowej pracowni! Tak, tak, jestem w trakcie remontu i już nie mogę się doczekać efektu końcowego, już bym chciała układać wszystko w nowych mebelkach, hihi, cieszę się tym jak dziecko :)

A dziś kolejny album, tym razem ślubny, w tonacji bordo-ecru-róż. Całość w formacie A4, aż 12 kart, czyli duuuużo klejenia stron :) Ponadto miałam za zadanie wkleić i ozdobić zdjęcia... A efekt mojej pracy poniżej:



















Piękne zdjęcia zasługują na wyjątkową oprawę, prawda? :)

***
Wykorzystane materiały to oczywiście tekturki Anemone:

WSTĄŻKA "Bordery" WINOROŚL " Ramka Elegant"  Amore Mio "Napis-Mąż i Żona" "Love Rose" Napisy

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego tygodnia :)

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)