Świat w tekturce wycinany ...

wtorek, 12 marca 2013

Pastelowo na Chrzest

Pastelowe kolory trzymają się mnie i nie chcę puścić...
Jestem już chyba od nich uzależniona .
Tak samo,jak od tekturek Anemone.
Tym razem na karteczkach z okazji Skarmanetu Chrztu dla dziewczynki.







Najbardziej polubiłam bordery z kolekcji VINE 
Na karteczkach oczywiście pomalowane są promarkerami .

VINE "Bordery" 

A które wycinanki przypadły Wam najbardziej do gustu ? :)
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję w imieniu całego zespołu Scrapek.pl za tak liczne
odwiedziny i wszystkie miłe słowa 

:*



1 komentarz:

  1. Moje wieczorno-nocne zwiedzanie blogów "wrzuca" mnie w kolejne cudowne miejsca i znowu muszę napisać to samo :-)
    Cudowne,delikatne i ja też chce tak umieć ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)