Świat w tekturce wycinany ...

czwartek, 31 stycznia 2013

Kolekcja IRYS

Witajcie !

Pojawienie się na rynku tekturek ANEMONE to dla mnie wielkie i ważne wydarzenie :)
Cieszę się,że wraz z Halinką,Madzią i Jolą mogę Wam pokazać jakimi cudownymi dodatkami są te tekturki.
Cieszę się tym bardziej,że idealnie pasują do tematyki,którą uwielbiam.
A zwłaszcza kolekcja IRYS ,która idealnie pasuje zarówno do kartek (bordery i zawijaski),jak i do notesów,pamiętników i kalendarzy-zwłaszcza napisy :)

Tekturki mogłam wykorzystać całkiem niedawno,okazją okazały się urodziny mojej przyjaciółki z czasów liceum ,której  podarowałam kartkę-tag i kalendarz z mopsami :)
Przyjaciółka ma na ich punkcie kompletnego bzika :)
Nic dziwnego,oczy mopsów totalnie mnie rozbrajają :D








IRYS "Narożniki ozdobniki" 

Jeśli ktoś z Was nie ma jeszcze tych cudnych tekturek,zapraszam do sklepu SCRAPEK.PL,gdzie znajdziecie zawsze pełne półki sklepowe.
Każda z kolekcji ma szerokie zastosowanie,o czym będziemy Was tu -mam nadzieję-
skutecznie przekonywać :)

Pozdrawiam serdecznie !!!




2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)